Călăuzim tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.
În toate „viitorurile” posibile, vor avea succes aceia care își explorează potențialul și învață să se auto-depășească, colaborează cu celelalte generații și caută activ oportunități pentru a contribui la transformarea umanității în spiritul bunăstării generațiilor prezente și viitoare.
AUTENTICITATE
Credem în puterea interioară și în dorința de autodepășire. Creăm oportunități de creștere în fiecare zi. Nu purtăm măști și apreciem oamenii pentru ceea ce sunt, nu pentru ceea ce pretind că sunt.
INTEGRITATE
Suntem și putem să trăim armonizați cu principiile și valorile noastre care ne fac viața senină. Considerăm că merită să rămânem în acord cu valorile personale pentru a ne bucura constant că suntem cine suntem de fapt.
LIBERTATE
Autonomia crește calitatea auto-motivației și reduce sentimentele personale de nemulțumire. Ne păstrăm ridicată autonomia, care stimulează responsabilitatea, creativitatea, preocupare pentru inovare, învățare și colaborare.
CURAJ
Anticipăm riscurile și le discernem cu acuratețe. În drumul spre succes ne lăsăm ghidați de rațiune, integritate și demnitate. Suntem entuziaști, iar provocările ne energizează pozitiv.
Accentul pus pe dezvoltarea caracterului, personalității și spiritului, precum și pe civismul activ dezvoltă limbajul valorilor, introduce vocabularul etic, îmbunătățește inteligența emoțională, consolidează relațiile inter-umane, induce noțiunea de coeziune și incluziune socială și favorizează crearea unei culturi centrate pe valori sănătoase. Altfel spus, toate acestea contribuie pozitiv la lumea interioară a gândurilor, sentimentelor, senzațiilor și emoțiilor indivizilor care au parte de acest tip de educație, iar comunitatea pe care o facilitează devine mai reflexivă, agilă și armonioasă. Educația centrată pe valori înzestrează tinerii, pe profesorii și părinții lor cu o mai mare responsabilitate personală pentru actul educațional, în ansamblu.
Filozofia noastră educațională presupune abordarea holistică a actului educațional. Aceasta însemană să oferim tinerilor și profesorilor lor experiențe de dezvățare a convingerilor și comportamentelor disfuncționale și reînvățarea unor noțiuni care pun accentul pe identificarea potențialul individual și dezvoltarea abilității de a lucra colaborativ multigenerațional pentru a transforma România într-o societate centrată pe valori sănătoase.